Natte/Dagvagt Hvidovre

Jobtitel:Natte/Dagvagt Hvidovre

Lokation:Hvidovre

Lige nu leder vi efter natte/dagvagt til vores alarmcentral i Hvidovre. Jobbet består i at besvare opkald fra danske kunder, der har brug for assistance.

Om jobbet

Som natte/dagvagt arbejder man i et tre-ugers rul der skifter mellem 5 dagsvagter – 4 fridage – 7 nattevagter – 5 fridage. På dagsvagterne sidder man sammen med et fast team af andre agenter med blandede arbejdsopgaver i forbindelse med vejhjælp. På nattevagten sidder man alene og har ansvaret for at modtage, oprette og koordinere assistancerne med vores døgnbemande netværk af reddere. Herudover vil der også være diverse administrative opgaver.

Vikings kunder står typisk med et akut og frustrerende problem – såsom autostop eller lignende – og forventer at få løst problemet så hurtigt som muligt og med færrest mulige gener. Vores mission er at give bilisterne en tryg og sikker hverdag – også i tilfælde af skade eller havari. Med dit gode overblik, menneskelig indsigt samt de værktøjer du får stillet til rådighed, skal du hjælpe med at finde den bedste kombination af løsninger til at få kunden videre. Udover telefonisk håndtering af kundehenvendelser, vil der også være administrative opgaver. Vagtcentralen er døgnåben, så arbejdstiden kan variere.

Kvalifikationer

I løbet af en arbejdsdag skal du kunne håndtere mange løbende og individuelle interaktioner med kunder, der hver især kræver personlig og empatisk håndtering. Dette på tværs af forskellige aftaler med forskellige aftalegrundlag og løsningsmuligheder. Dette stiller store krav til multitasking og samtidig høj fokus på den igangværende opgave samt en evne til løbende at sætte sig ind i nye aftaler og ændringer i eksisterende aftaler.

Vi forventer derfor, at

  • Du er vant til at arbejde i højt tempo

  • Du er løsningsorienteret, positiv og kan tage hurtige beslutninger

  • Du er smilende og tålmodig i telefonen

  • Du er god til at have kunden i fokus

    Du er god til at have kunden i fokus

    Du er god til at have kunden i fokus

  • Du har gode kommunikationsevner

  • Du har en god arbejdsmoral

  • Du er struktureret, punktlig samt mødestabil

  • Du er fortrolig med brug af IT

Det er en fordel hvis du har anden erfaring fra f.eks. call-center, reception eller anden direkte kundekontakt.

Vi tilbyder

  • Et spændende job med nye udfordringer hver dag

  • Gode personlige udviklingsmuligheder

  • Et team af kolleger med et stærkt sammenhold

  • Grundig oplæring

Det er en fordel, hvis du har kørekort og/eller interesse for biler samt teknik, men det er ikke et krav

Interesseret?

Send din motiverede ansøgning og CV til mailadressen work@vikingdk.com


Del din oplevelse på Trustpilot

Vi sætter stor pris på alle tilbagemeldinger