Kundeservice – og vagttelefon

Viking tilbyder skræddersyede kunderservice løsninger til din virksomhed. Vi har et døgnåbent callcenter som altid er klar til at hjælpe dine kunder.

Udover at tilbyde transportløsninger og vejhjælp kan vores vagtcentral hjælpe med andre kundeservice relaterede løsninger på vegne af vores samarbejdspartnere. Vores samarbjedspartnere kan altid føle sig trygge hos os.

Smidig overgang for vores samarbejsdpartnere

For alle typer af virkesomheder tilbyder vi vores kunderservice tjenester, vi hjælper og tager hånd om jeres kunder når i ikke selv har mulighed for det. Vi kan varetage chat-funktion, kundeservice, fakturering, postudsendelse, opdatering af sociale medier og meget mere.

Vores vagtcentral er tilgængelig hele døgnet rundt, 365 dage om året. Vagtcentralen kan derfor håndterer kundehenvendelser udover jeres egne åbningstider, alt afhængig af hvilken aftale vi har med vores samarbejdspartnere. Vi arbejder med et avanceret IT- og telefon system, som gør det muligt for os at sikre en smidig overgang mellem din virksomhed og vores systemer i Viking.

Vi håndterer vagttelefoner på vegne af vores samarbejdspartnere

I dag håndterer Viking vagttelefoner på vegne af flere samarbejdspartnere. Blandt andet Tryg forsikring, Euroshell, PostDanmark, Arriva, DriveNow og mange flere.

Takket være vores netværk af leverandører og samarbejdspartnere kan vi hjælpe dig og dine kunder videre uanset tidspunkt på døgnet.

Kontakt os hvis du ønsker at høre mere om de muligheder Viking kan tilbyde din virksomhed.